15 Mart 2014 Cumartesi

cehenneme hoşgeldiniz, size ayrılan bölüm: asiler koğuşu, kazan no. 56. iyi yanmalar!





emrihak vaki olduğunda, söyle bakalım "ben" efendi dünya hayatın nasıl geçti dendiğinde;
sen yazdın da ben oynamadım mı?
özgür bir irade verdin de ben mi kullanmadım? 
beni ben mi yarattım?
yazgımı ben mi yazdım? değiştirmeye çalıştığımda herhangi bir yardım mı gördüm?
sen öl dedin de ben ölmedim mi?  hem de yüzlerce kez.
içimde yaşattıklarımla öldürdüklerimi bir arada tutmayı beceremedim mi bunca yıl?
karşıma hep iyi insanlar çıkardın da, ben mi bilemedim kıymetlerini? vs vs vs
yaşanmamış bir hayatın hesabı mı verilirmiş ayol? diyeceğim ben de! desem de demesem de değişecek değil zaten sonuç! kesin, net.
kendimi savunacak, af dileyecek değilim zaten. bu dünyada yaşamış olduğum ıstırabı orada da devam ettirebilirim ki başka türlüsüne alışmak da zaten zaman alırdı!
hepsi bir yani, her şey bir, hiçbir şeyin farkı yok bir başka şeyden...

yukarıda yumurtlamış olduğum tüm bu şeylerin müsebbibi göz kenarlarımda oluşmaya ve hızla derinleşmeye başlayan o upuzun çizgilerdir blog. o derin çizgiler ki Allah hepsinin cezasını versin!

ayhhh daraldım. haydi kahve içelim blog, bendensin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder